|
|||||||
| Galerie | Hilfe | Benutzerliste | Suchen | Heutige Beiträge | Alle Foren als gelesen markieren |
![]() |
|
|
LinkBack | Themen-Optionen | Ansicht |
|
|
#1 (permalink) |
|
Mitglied
|
Ich warte schon eine Monat auf Sachen die am Cycles4U-website als 'ausreichend am lager' oder 'versandfertig in 48 stunden' standen.
E-mails werden nicht oder sehr spät beantwortet. Anrufen hilft nicht : die Leute sagen immer : am ende der Wöche wird Ihren Auftrag versunden. Die Preise sind toll, aber man bekommt gar nichts ! Diese Leute sind absolute Amateurs, ich kann nichts gutes davon sagen. Glücklicherweise hatte Ich noch nichts bezahlt... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Mitglied
|
Zitat:
When you order at Cycles4u, you use the 'warenkorb', so it is not possible for them to misunderstand your order. What I ordered were mainstream Shimano-parts. My contacts with Cycles4u.de were in English. Their reply, if any, wether by e-mail or over the phone, was in English, so I guess they too knew what I was talking about. Sorry for my bad written German and sorry for writing English in this forum, but I felt I had to warn my fellow bikers for Cycles4u.de, as they are absolute shit. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Erfahrener Benutzer
|
nope, i don't think you have to excuse for writing english in the forum.
normaly everybody should be able to understand what you want to tell us. thanx for that anyway. i guess judy just wanted to colour you bad, cause of your german... was quiet ok! if you've got more to share with us don't hesitate to do so. where do you come from? cheers |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Mitglied
|
Zitat:
Too bad for judy. Frankly, I don't give a damn how someone rates my written German. I speak three foreign languages (English, German and French), my mothertongue being Dutch. I come from Antwerp, Belgium. I am reading this forum for some months now, but hesitated to take part. German is really difficult to write correct But I love German Bikes : Votec, Nicolai, Rotwild, Storck, Stevens... and I read every issue of Mountain Bike Magazin and Bike Magazin. But to keep us on topic : DON'T BUY AT WWW.CYCLES4U.DE !!! Kaufen Sie NICHT bei www.Cycles4U.de !!! |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Erfahrener Benutzer
|
hey, you're welcome, no matter where you're from.
we're just two-wheeled enthusiasts and not politicians...my point of view. as i wrote before, if there are questions, drop us some lines! cheers. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Erfahrener Benutzer
|
hallo Fulaks,
willkommen im forum für BIKES, nicht im rechtschreibforum (aber hier wurde ja schon oft wegen rechtschreibung gestritten). schreibe wie du willst, man muss sich ja verstehen und nicht benoten - hauptsache wir biken. und gewiss auch judy meinte es nicht böse. ciao ciao
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Mitglied
|
Habe ähnliche Erfahrungen gemacht ...keine Antwort bei email Anfrage, bei telefonische Anfrage Aussagen wie : kommt nächste Woche wieder rein / Ausverkauft / ist 2002er Ware ( Was in der ww side nicht ersichtlich war !! ) ........
Aus den oben genannten Gründen kaufe ich lieber da nicht.....billig ist nicht alles |
|
|
|
![]() |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|